
| Menu | Kinderen leren lezen: |

|
|||||||||
| Achtergronden | keuze vooraf | Het maken van een protocol | |||||||
| Tussendoel 1 | Tussendoel 2 | Tussendoel 3 | Tussendoel 4 | Tussendoel 5 | Tussendoel 6 | Tussendoel 7 | Tussendoel 8 | Tussendoel 9 | Tussendoel 10 |
Boekorientatie |
Verhaalbegrip |
Functies van geschreven taal |
Relaties gesproken en geschreven taal |
Taal-bewusztzijn |
Alfabetisch principe |
Functioneel schrijven en lezen |
Technisch schrijven en lezen |
Technisch schrijven en lezen vervolg |
Begrijpend lezen en schrijven |
| signaleringslijst beginnende geletterdheid | Vroege kenmerken van dyslexie | auditieve waarneming | signaleringslijst | Kijkwijzer lezen | |||||
| Interventies klas 1 en 2 | Visuele oefeningen | ||||||||
| Woordspelletjes | |||||||||
| Klank- tekenkoppeling | |||||||||